SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dariusz Janczewski dyrektorem generalnym Viacomu w Polsce. „Rynek o ogromnym potencjale”

Dariusz Janczewski, dotychczasowy country manager Viacom International Media Networks w Polsce, objął nowo utworzone stanowisko general managera. To ponowne wzmocnienie pozycji polskiego oddziału koncernu.

Dariusz JanczewskiDariusz Janczewski

Janczewski od 2012 roku pełnił w polskim oddziale VIMN funkcję vice presidenta ad sales oraz country managera. Do jego obowiązków należał nadzór nad działem sprzedaży, współpraca z brokerem Premium TV oraz nadzór nad całością działań biznesowych VIMN w Polsce. Na nowym stanowisku Janczewski będzie odpowiedzialny także m.in. za wynik finansowy koncernu w Polsce oraz za nadzorowanie strategii rozwoju firmy w naszym kraju w kooperacji ze strukturami VIMN North.

- Jesteśmy przekonani, że nowa rola Dariusza Janczewskiego oraz jego wymierne działania stworzą nowe możliwości do umacniania struktur VIMN w Polsce. Polska jest rynkiem  o ogromnym potencjale, wiążemy z nim wiele nadziei. Według mnie Dariusz - jako szef polskiego zespołu - jest gwarancją sukcesu i świetnie prowadzonego biznesu - komentuje Magnus Kastner, managing director & EVP VIMN Northern Europe.

Stanowisko general managera w polskim oddziale VIMN istniało do 2012 roku, a piastowała je wówczas Izabela Wiley, która zarządzała też kanałami koncernu w krajach nadbałtyckich i na Ukrainie (więcej na ten temat).

Dariusz Janczewski przed związaniem się z VIMN pracował w domu mediowym OMD Media Direction, gdzie ostatnio piastował stanowisko managing director & new business, a wcześniej był media managerem i deputy media directorem. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały dziecięce (Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr.), muzyczne (VH1, MTV Live HD), młodzieżowe (Viva Polska, MTV Polska), filmowe (Comedy Central, Comedy Central Family), kanał dla kobiet Viacom Blink! oraz witryny internetowe.

Dołącz do dyskusji: Dariusz Janczewski dyrektorem generalnym Viacomu w Polsce. „Rynek o ogromnym potencjale”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
Darek gratulacje!!!
odpowiedź
User
Dżeki
Prawda jest dość prozaiczna. Wyjazd do Cannes to również 20 tys. za osobę (przelot, przejazdy, hotel, bilety, odpowiednie ciuchy, jedzenie). Który z klientów wyłoży kasę na taką operację, bo przecież to klienci finansują działanie agencji. W naszym grajdołku, większość spodziewa się takiej faktury za produkcję filmu reklamowego do telewizji ;O)
odpowiedź
User
Emma
Przystojniacha!
odpowiedź