Danonki uczą dzieci poznawać zwierzęta w nowej kampanii reklamowej
Ruszyła letnia kampania serków Danonki, która zachęca do ich mrożenia i zjadania w formie lodów. Za działania odpowiadają VMLY&R, Mediacom, K2 Precise oraz dział wewnętrzny Danone.
W tegorocznej kampanii Danonków po raz kolejny występuje sympatyczny brand hero marki, Danonek. Zachęca dzieci do poznawania zwierząt przez zabawę.
Do każdego promocyjnego opakowania Danonków dołączony jest jeden z pięciu patyczków ze zwierzętami zmieniającymi ubarwienie, np. kameleonem, żabą – rzekotką drzewną, konikiem morskim, lisem polarnym lub ośmiornicą olbrzymią. Patyczki zmieniają barwę pod wpływem temperatury
W ramach działań promocyjnych zaplanowano dystrybucję materiałów POS w sklepach, nowe opakowania produktów, a także 15-sekundowy spot reklamowy oraz kampanię telewizyjną i w social media.
Akcja promocyjna potrwa od czerwca do sierpnia 2019 r. Agencją odpowiedzialną za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację jest VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketingu i PR prowadzone przez Danone.
Dołącz do dyskusji: Danonki uczą dzieci poznawać zwierzęta w nowej kampanii reklamowej