Danonki przed nowym rokiem szkolnym z kampanią „Idealne do plecaka”
Danonki (Danone) - pod hasłem „Idealne do plecaka” - promują saszetki z bohaterem marki, nawiązujące do szkolnych aktywności.
Danonki przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego wprowadzają do oferty jogurty w wygodnej saszetce, które dzieci mogą spożywać w formie przekąski.
W ramach promocji tej nowości, przygotowano ogólnopolską kampanię telewizyjną pod hasłem „Idealne do plecaka”. 15-sekundowy spot pokazuje, że produkt można łatwo zabrać ze sobą na plac zabaw, do szkoły czy przedszkola.
W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.
Obsługą kreacji reklamowych marki Danonki zajmują się agencje Y&R Poland, VML Poland oraz Labstore. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania PR wspiera LoveBrands Relations.
Saszetki Danonki w kwietniu br. promowała akcja „Na więcej zabawy poza domem”.
Dołącz do dyskusji: Danonki przed nowym rokiem szkolnym z kampanią „Idealne do plecaka”