Dach nad Głową - nowa kampania społeczna
Koalicja kilkunastu organizacji pozarządowych rozpoczyna kampanięspołeczną "Dach nad Głową" przeciwko biedzie mieszkaniowej wPolsce.
Cele kampanii to uświadomienie skali i konsekwencjinarastającego problemu braku właściwych warunków mieszkaniowych,który dotyka milionów Polaków oraz stworzenie przestrzeni do debatypublicznej, z udziałem ekspertów, polityków, autorytetów,organizacji pozarządowych i mediów.
Efektem ma być wypracowany narodowy program mieszkaniowy,zawierający rozwiązania dla średniozamożnych i niezamożnychPolaków, dla których dziś mieszkanie jest ekskluzywnym,niedostępnym dobrem.
Kampania przebiegać będzie dwuetapowo: pierwszy etap topokazanie problemu, skali, konsekwencji (brak warunków do nauki,wykluczenie społeczne, zagrożenie dla zdrowia, emigracja). "W maju,przez cały miesiąc, w kilkunastu miastach w Polsce (m.in. Warszawa,Katowice, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Gliwice,Bytom, Tychy, Zabrze, Gliwice) będzie można zobaczyć billboardy icitilighty kampanii, przygotowany został także spot radiowy istrona internetowa: www.dachnadglowa.org." - dodajeMalina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion DirectorTBWA\TELESCOPE.
Kampanię wsparły: TBWA/Telescope, E-Graphics, POMPA,Mediaedge:CIA.
Dołącz do dyskusji: Dach nad Głową - nowa kampania społeczna