SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czysta chata” zyskała 160 tys. widzów, ale TV4 przegrywa z TV Puls i TVN7

Druga seria „Czystej chaty” gromadzi o 160 tys. widzów więcej, niż nadawana w analogicznym okresie ub.r. pierwsza edycja reality-show. Pomimo tego TV4 w czasie nadawania programu przegrywa z głównymi konkurentami - TV Puls oraz TVN7.

Średnia oglądalność pierwszych czterech wydań drugiej serii „Czystej chaty” (nadanych w okresie od 28 października do 18 listopada br.) wyniosła 503 tys. widzów, co przełożyło się na 4,31 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 5,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TV4 oglądać można w niedziele o godz. 14.30. W analizowanym okresie najchętniej oglądane wydanie reality-show zostało pokazane 4 listopada br. - obejrzało je aż 609 tys. osób.

Dla porównania emitowane w analogicznym okresie ub.r. pierwsze cztery epizody pierwszej serii „Czystej chaty” miały aż o 159 tys. widzów mniej, pomimo tego, że nadawane były one o godz. 20.00. Oglądało je 344 tys. osób, co przekładało się odpowiednio na 1,98 proc. oraz 2,81 proc. udziału (więcej na ten temat).

Obecnie program notuje też dużo wyższy udział od średniego dobowego udziału TV4, który dotąd w okresie jego emisji wynosił odpowiednio 2,53 proc. oraz 2,78 proc.

TV4 w czasie emisji reality-show przegrywa jednak walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami, którzy w tym czasie pokazują filmy fabularne. Udział TV Puls wynosi 5,41 proc, a TVN7 - 5,19 proc. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Czwórka zajmuje drugie miejsce, przegrywając z Pulsem.

Umiarkowaną popularnością cieszą się także powtórki „Czystej chaty” nadawane w soboty o godz. 18.00. Ich średnia oglądalność po trzech odcinkach wyniosła 241 tys. widzów przy udziałach odpowiednio wynoszących 2,22 proc oraz 3,15 proc.

W programie “Czysta chata” Sylwia Koczwara i Dorota Fórmanowska pomagają ludziom poradzić sobie z bałaganem w ich domach. Format jest realizowany na brytyjskiej licencji, a produkuje go FremantleMedia Polska.


Trzy topowe odcinki „Czystej chaty”

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
04-11-20126085465,24%
18-11-20125837774,87%
28-10-20124493043,82%


 Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TV PULS6318925,41%5,80%
TVN76064125,19%3,82%
TV4-Czysta chata5033884,31%5,19%

Dołącz do dyskusji: „Czysta chata” zyskała 160 tys. widzów, ale TV4 przegrywa z TV Puls i TVN7

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Veldt
Czyli, jeżeli dobrze czytam Czysta chata zwiększyła swój udział jakieś dwa i pół raza, tak?
Brawo!

Dlaczego tak nie napiszecie w tytule.
I zdecydujcie się, czy ważniejszy jest udział w totalu czy w komercyjnej bo konsekwencji ci u was w tym nie ma...
odpowiedź
User
paszczurka
czysta chata 3 jesienią 2013 roku nowa edycja trzecia
odpowiedź
User
kalcjakl
jest u mnie czysto ale chodzi o ubrania-przytylam ico dalej?schudnac lub czekac na cos nigdy
odpowiedź