„Czysta chata” zyskała 160 tys. widzów, ale TV4 przegrywa z TV Puls i TVN7
Druga seria „Czystej chaty” gromadzi o 160 tys. widzów więcej, niż nadawana w analogicznym okresie ub.r. pierwsza edycja reality-show. Pomimo tego TV4 w czasie nadawania programu przegrywa z głównymi konkurentami - TV Puls oraz TVN7.
Średnia oglądalność pierwszych czterech wydań drugiej serii „Czystej chaty” (nadanych w okresie od 28 października do 18 listopada br.) wyniosła 503 tys. widzów, co przełożyło się na 4,31 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 5,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TV4 oglądać można w niedziele o godz. 14.30. W analizowanym okresie najchętniej oglądane wydanie reality-show zostało pokazane 4 listopada br. - obejrzało je aż 609 tys. osób.
Dla porównania emitowane w analogicznym okresie ub.r. pierwsze cztery epizody pierwszej serii „Czystej chaty” miały aż o 159 tys. widzów mniej, pomimo tego, że nadawane były one o godz. 20.00. Oglądało je 344 tys. osób, co przekładało się odpowiednio na 1,98 proc. oraz 2,81 proc. udziału (więcej na ten temat).
Obecnie program notuje też dużo wyższy udział od średniego dobowego udziału TV4, który dotąd w okresie jego emisji wynosił odpowiednio 2,53 proc. oraz 2,78 proc.
TV4 w czasie emisji reality-show przegrywa jednak walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami, którzy w tym czasie pokazują filmy fabularne. Udział TV Puls wynosi 5,41 proc, a TVN7 - 5,19 proc. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Czwórka zajmuje drugie miejsce, przegrywając z Pulsem.
Umiarkowaną popularnością cieszą się także powtórki „Czystej chaty” nadawane w soboty o godz. 18.00. Ich średnia oglądalność po trzech odcinkach wyniosła 241 tys. widzów przy udziałach odpowiednio wynoszących 2,22 proc oraz 3,15 proc.
W programie “Czysta chata” Sylwia Koczwara i Dorota Fórmanowska pomagają ludziom poradzić sobie z bałaganem w ich domach. Format jest realizowany na brytyjskiej licencji, a produkuje go FremantleMedia Polska.
Trzy topowe odcinki „Czystej chaty”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
04-11-2012 | 608546 | 5,24% |
18-11-2012 | 583777 | 4,87% |
28-10-2012 | 449304 | 3,82% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TV PULS | 631892 | 5,41% | 5,80% |
TVN7 | 606412 | 5,19% | 3,82% |
TV4-Czysta chata | 503388 | 4,31% | 5,19% |
Dołącz do dyskusji: „Czysta chata” zyskała 160 tys. widzów, ale TV4 przegrywa z TV Puls i TVN7
Brawo!
Dlaczego tak nie napiszecie w tytule.
I zdecydujcie się, czy ważniejszy jest udział w totalu czy w komercyjnej bo konsekwencji ci u was w tym nie ma...