Cztery grupy w walce o globalny budżet reklamowy Emirates
Holding Interpublic Group, reprezentowany przez agencje DraftFCB iLowe, został wyeliminowany z walki o globalny budżet reklamowylinii lotniczych Emirates.
Tym samym w rywalizacji o warty ponad 300 milionów dolarówfuntów budżet pozostały Publicis Groupe (Saatchi & Saatchi, LeoBurnett), Omnicom (BBDO), WPP Group (Grey), a także ChimeCommunications, którego oddział Bell Pottinger Sport andSponsorship współpracował z przewoźnikiem m.in. przy sponsoringuPucharu Świata w Rugby w 2007 roku.
Linie Emirates zamierzają przekazać swój budżet w ręce jednejreklamowej sieci. Obecnie firma korzysta w różnych częściach świataz usług różnych agencji (m.in. wspomniane Saatchi & Saatchi,BBDO i Grey), a także EmPower - wirtualnej sieci ponad 100 agencjimarketingowych.
W ubiegłym roku przewoźnik skonsolidował także swój globalnybudżet medialny, przekazując go w całości grupie StarcomMediaVest.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Cztery grupy w walce o globalny budżet reklamowy Emirates