SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czerwcowy cennik TVP: 100 tys. zł za spot przy meczu reprezentacji Polski

W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej zdecydowanie najdroższe są reklamy przy dwóch meczach piłkarskiej reprezentacji Polski. Sporo trzeba też wydać na spoty przy transmisjach Pucharu Konfederacji oraz festiwalu w Opolu.

W czerwcu TVP1 pokaże dwa mecze naszej drużyny narodowej w piłce nożnej: we wtorek 4 czerwca towarzyskie spotkanie z Lichtensteinem, a w piątek 7 czerwca mecz z Mołdawią w eliminacjach mistrzostw świata. Przy pierwszej transmisji najdroższa reklama kosztuje 68 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny spotów 30-sekundowych), a przy drugiej - aż 100 tys. zł. Ponadto za najlepsze pozycje (pierwsza, druga, przedostatnia i ostatnia) w  blokach reklamowe przy meczu z Mołdawią trzeba będzie dodatkowo dopłacić. Licytacja tych pozycji odbędzie się 24 maja w godz. 10-11:30.

TVP1 pokaże też w czerwcu najciekawsze mecze piłkarskiego Pucharu Konfederacji, w którym zagrają najlepsze reprezentacje świata i Brazylia, gospodarze przeszłorocznego mundialu. Na reklamę przy meczu Brazylia - Francja (9 czerwca, godz. 21) trzeba wydać nawet 37 tys. zł, przy meczu Brazylia - Anglia (2 czerwca, godz. 21) - 36,2 tys. zł, a przy spotkaniu Włochy - Brazylia (22 czerwca, godz. 21) - 32,5 tys. zł.

Od piątku 14 czerwca do niedzieli 16 czerwca w pasmach wieczornych TVP1 będzie transmitować 50. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej Opole 2013 (przeczytaj o tym więcej). Najdroższe reklamy przy niedzielnej gali jubileuszowej festiwalu kosztują 60 tys. zł, między sobotnim koncertem Super Jedynki a kabaretonem - 56 tys. zł, a przy piątkowym koncercie „Sing Sing - SuperDebiuty z Marylą!” - 55 tys. zł.

Jak zwykle drogie dla reklamodawców są bloki przy głównym wydaniu „Wiadomości”, serwisie sportowym i prognozie pogody w TVP1. Za emisję reklamy między niedzielnymi „Wiadomościami” a „Sportem” trzeba zapłacić 65,6 tys. zł, a przed „Pogodą” - 60,2 tys. zł.

>>> TVN liderem rynku telewizyjnego, najsłabszy w historii wynik TVP1

Wśród programów najdroższych dla reklamodawców nie ma pozycji z ramówki TVP2, ponieważ w czerwcu nie będą emitowane nowe odcinki najpopularniejszych seriali tej stacji (np. „M jak miłość” czy „Barw szczęścia”). W efekcie najwięcej kosztują spoty przy środkowych odcinkach „Na dobre i na złe” -  35,6-36,6 tys. zł.

Trudno porównywać nowy cennik Telewizji Polskiej z tym sprzed roku, ponieważ w czerwcu ub. ramówki i ofertę reklamową TVP zdominowało Euro 2012, a spoty przy najatrakcyjniejszych meczach kosztowały ponad 250 tys. zł.

Sprzedaż czerwcowego cennika TVP będzie prowadzona od czwartku do poniedziałku. Na najbliższy wtorek zaplanowano buking pakietów ratingowych, a na środę - buking pakietów KZP. Oferty na pakiety KZP w TVP1 i TVP2 będą przyjmowane do wtorku do godz. 12.


 

Dołącz do dyskusji: Czerwcowy cennik TVP: 100 tys. zł za spot przy meczu reprezentacji Polski

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek24
7 czerwca w porze meczu Polska - Mołdawia jest pierwszy dzień festiwalu TopTrendy oraz pierwszy mecz Ligi Światowej SIatkarzy: Polska - Brazylia. Naprawdę liczą na aż tak dobry wynik z taką konkurencją? ( czerwca ich mecz piłskarki Nrazylia Francja ma jeszcze większą konkurencję. Bo Kabareton z TopTrendów, wyscig F1 o GP Kanady i LŚ Polska - Brazylia.
0 0
odpowiedź