Czerwcowe „Logo” z Wojciechem Modestem Amaro na okładce i dodatkiem o triathlonie
W sprzedaży ukazało się czerwcowe wydanie magazynu dla mężczyzn „Logo” (Agora). Okładkę zdobi Wojciech Modest Amaro, a do numeru został dołączony specjalny dodatek o triathlonie.
W dodatku „Triathlon. Poradnik dla każdego” liczy 116 stron. Czytelnicy odnajdą w nim najciekawsze imprezy tej dyscypliny w Polsce i na świecie. Przedstawione zostały również sylwetki słynnych triathlonistów, opis sprzętu i akcesoriów oraz praktyczne wskazówki dotyczące treningów i przygotowań do startu w zawodach.
Poradnik został przygotowany przez redakcję brytyjskiego magazynu „220 Triathlon”, wydawanego przez Immediate Media Company Bristol Limited. Redakcja „Logo” dostosowała go do warunków polskich korzystając z konsultacji z fizjologiem, trenerem pływania i kolarstwa, Ryszardem Szulem. Partnerem wydania jest Akademia Triathlonu i Sport.pl.
Poza tym w wydaniu przeczytać można m.in. wywiad z kucharzem Wojciechem Modestem Amaro oraz rozmowę z kickboxerem i raperem Jerzym „Jurasem” Wrońskim. Czytelnicy znajdą w nim 54 kupony rabatowe na zakupy.
Czerwcowe „Logo” liczy 140 strony i kosztuje 8,99 zł. Jest też wersja za 14,99 zł z dodatkiem „Triathlon. Poradnik dla każdego”.
Cyfrowe wydanie pisma, które dostępne jest na urządzenia mobilne w Samsung Apps, App Store, Google Play, posiada dodatkowe materiały m.in. zdjęcia oraz filmy do materiału o spływie górską rzeką w Tyrolu.
Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio), prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory) oraz kinach sieci Helios. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiadał dział marketingu pionu Czasopisma i Prasa Bezpłatna Agory.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Logo” w lutym 2014 roku wyniosła 27 819 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Czerwcowe „Logo” z Wojciechem Modestem Amaro na okładce i dodatkiem o triathlonie