Cube Group zajmie się promocją Muzeum Polskiej Wódki
Agencja digital marketingowa Cube Group została partnerem Muzeum Polskiej Wódki i będzie odpowiadać za strategię obecności i realizację działań w internecie.
Zadaniem Cube Group jest skuteczne wypromowanie Muzeum i zwiększenie zainteresowania historią Polskiej Wódki. W ramach podpisanej umowy agencja odpowiada za działania w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów w kanałach cyfrowych (m.in. display, search, video, social), tworzenie kreacji, a także za stałą optymalizację kampanii w oparciu o dane.
- Na całym świecie znane są różnego rodzaju trunki, które są podstawą promocji regionów, a nawet i krajów. Nasza Polska Wódka, która ma status Chronionego Oznaczenia Geograficznego, jest wyjątkowym produktem narodowym, który warto promować wśród Polaków i obcokrajowców. Jego historię i ciekawostki opowiemy każdemu, kto odwiedzi Muzeum Polskiej Wódki - mówi Krzysztof Drągowski, dyrektor zarządzający Muzeum Polskiej Wódki.
Agencję wybrano w wyniku zapytania ofertowego, a nawiązana współpraca ma charakter długofalowy.
Muzeum Polskiej Wódki zostało otwarte w czerwcu 2018 roku w zabytkowym budynku Zakładu Rektyfikacji Warszawskiej Wytwórni Wódek „Koneser” na Pradze. Było reklamowane jesienią ub.r. kampanią pod hasłem „Serwujemy wiedzę o polskiej wódce” przygotowaną przez IQ Marketing i Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Cube Group zajmie się promocją Muzeum Polskiej Wódki