Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn
W kwietniu 2015 roku prawie wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Playboy”, a liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 59 896 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 1,09 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 3,94 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 38 378 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 11,98 proc. do 25 523 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 3,72 proc. do 22 250 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w kwietniu br. poszedł do góry o 8,80 proc. do poziomu 24 164 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 420 | 59 896 | 59 896 | 98 431 | 60 554 | 60 554 |
Playboy | 70 000 | 38 378 | 38 378 | 70 000 | 36 993 | 36 923 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 60 000 | 25 523 | 25 523 | 60 000 | 28 996 | 28 996 |
Logo | 58 000 | 24 541 | 22 250 | 62 300 | 24 826 | 23 109 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 64 992 | 26 305 | 24 164 | 42 245 | 24 389 | 22 210 |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej (8,80 proc.) zyskał „Playboy”. Straciło tylko „Logo” - było to 15,68 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 420 | 59 896 | 59 896 | 98 000 | 56 094 | 56 094 |
Playboy | 70 000 | 38 378 | 38 378 | 70 000 | 35 275 | 35 275 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 60 000 | 25 523 | 25 523 | 60 000 | 25 980 | 24 980 |
Logo | 58 000 | 24 541 | 22 250 | 58 000 | 28 354 | 26 388 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 64 992 | 26 305 | 24 164 | 70 369 | 35 643 | 33 495 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn