SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słodycze Colian w Singapurze na Święta Bożego Narodzenia

Produkty marki Goplana znalazły się w świątecznej ofercie czołowej sieci handlowej w Singapurze. Dzięki współpracy firmy Colian z lokalnym biurem PAIH, polskie słodycze są dostępne w 50 punktach sprzedaży w całym kraju.

Producent słodyczy Colian z marką Goplana właśnie zadebiutował w singapurskiej sieci sklepów Cold Storage. Polska mara znalazła się w jej świątecznej ofercie.

– Singapur jest rynkiem przyszłościowym o dużym potencjale sprzedażowym. To szansa na ekspansję naszych brandów w innych krajach azjatyckich oraz bardzo perspektywiczny kierunek eksportowy z najwyższym dochodem per capita wśród krajów z grupy ASEAN, otwartą gospodarką i dobrymi relacjami z UE. Wyroby europejskie są tam postrzegane jako produkty wysokiej jakości. Po przerwie spowodowanej pandemią, wróciliśmy z ofertą na ten rynek i wysłaliśmy pierwszy kontener ciastek Goplana Crunchy. Jednak to dopiero początek – już teraz singapurski klient jest zainteresowany poszerzeniem oferty o inne nasze propozycje. Polskie słodycze firmy Colian są atrakcyjne dla zagranicznej branży spożywczej i bardzo nas to cieszy – mówi Malwina Przybylska, senior key account manager Asia & Pacific Region.

Colian w Singapurze dzięki pomocy Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Dzięki wsparciu singapurskiego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH), marce Goplana udało się poszerzyć dotarcie aż do 50 lokalnych punktów sprzedaży. Colian eksportuje w tej chwili produkty do 70 krajów zlokalizowanych na wszystkich kontynentach i dalsza ekspansja, również na rynku azjatyckim, jest dla niej priorytetowa.

Hipermarkety i supermarkety to w tym regionie wiodący kanał dystrybucji wyrobów cukierniczych. Dlatego, kiedy do ZBH Singapur zgłosił się polski producent, eksperci PAIH skontaktowali go z wiodącą siecią na rynku, Cold Storage.

– Sieć Cold Storage należy do DFI Retail Group – jednego z największych detalistów w Azji. Grupa oraz jej spółki stowarzyszone prowadzą ponad 10,2 tys. placówek, w tym ponad 6 tys. w Azji Południowo-Wschodniej i zatrudniają blisko 230 tys. osób. DFI Retail Group działa pod wieloma znanymi markami w branży spożywczej, zdrowotnej, kosmetycznej, wyposażenia wnętrz, gastronomicznej i innych sklepów detalicznych. Warto z nią współpracować i właśnie w ten sposób wejść na któryś z azjatyckich rynków – mówi Maja Justyna, business development manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Singapurze.

Colian w portfolio ma takie marki jak: Goplana, Grześki, Jeżyki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Jutrzenka, Familijne, Akuku! Elizabeth Shaw, Lily O'Brien's,, Hellena, Appetita i Siesta. Colian eksportuje do ponad 70 krajów zlokalizowanych na wszystkich kontynentach.

Dołącz do dyskusji: Słodycze Colian w Singapurze na Święta Bożego Narodzenia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Geograf
Na wszystkich kontynentach? Ciekawe co sprzedają na Antarktydę
odpowiedź