coffeeheaven w wiosennej kampanii zachęca do rejestracji kart
Pod hasłem „zyskaj dzięki rejestracji w my coffeeheaven” ruszyła wiosenna kampania w kawiarniach coffeeheaven (CHI Polska).
W ramach kampanii zaplanowano różne aktywności zachęcające do rejestracji kart my coffeeheaven na stronie www lojalnościowego programu, co daje dodatkowe przywileje (np. podwójne punkty promocyjne).
Dla osób odwiedzających kawiarnie przygotowano konkursy z nagrodami, promocje produktowe oraz animacje z hostessami, które umożliwią rejestrację kart poprzez tablety. Wprowadzono także sezonową ofertę produktową, w skład której weszła m.in. kawa mangoccino oraz rozszerzone o nowe wrapy czy kanapki menu.
Kampania rozpoczęła się 6 marca i potrwa do 14 maja br.
Akcję wspierają działania obejmujące kawiarnie coffeheaven (materiały POS) oraz internet (strony www.coffeeheaven.pl i www.mycoffeeheaven.pl, profil coffeeheaven na Facebooku).
Dołącz do dyskusji: coffeeheaven w wiosennej kampanii zachęca do rejestracji kart