Codzienne życiowe sytuacje jako ekstremalne wyzwania w reklamie Magne-B6 Forte (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa leku Magne-B6 Forte (produkowanego przez Sanofi Polska). Adresowane do kobiet spoty przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett (Publicis Group).
W spocie zwrócono uwagę na to, jak niedobory magnezu mogą wpływać na codzienne życie. Efekty tych braków porównano do sytuacji znanych z zawodów ekstremalnych.
- Realizowane działania mają charakter wizerunkowy. Celem kampanii jest przedstawienie Magne-B6 Forte w sposób unikatowy na tle konkurencyjnych produktów. Skupiliśmy się na edukowaniu odbiorców na temat działania leku, przy pomocy krótkich historii pokazujących codzienne sytuacje życiowe, które z powodu stresu i zmęczenia stają się ekstremalnym wyzwaniem. Chcemy również zwrócić uwagę na fakt, że Magne-B6 Forte to lek, a nie suplement diety - powiedziała Magdalena Niechwiej, account director w Leo Burnett Warszawa.
Trwający trzydzieści sekund spot, powstał na bazie scenariusza opracowanego przez agencję Leo Burnett Warszawa. Jest emitowany w kanałach należących do stacji Polsat, TVN oraz TVP.
Magne-B6 Forte trafił do sprzedaży w ub.r. Wprowadzeniu leku na rynek towarzyszyła silna kampania reklamowa.
Dołącz do dyskusji: Codzienne życiowe sytuacje jako ekstremalne wyzwania w reklamie Magne-B6 Forte (wideo)