Coca-Cola Zero niestandardowo reklamuje się w portalach internetowych
Na stronach głównych polskich portali internetowych prowadzona jest niestandardowa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero "To możliwe!". Akcja obejmuje nakładki video imitujące oryginalne treści stron.
Nakładki reklamowe wykorzystywane w niestandardowej osłonie kampanii reklamowej Coca-Coli Zero na stronach głównych polskich portali internetowych składają się z tekstów udających oryginalne wiadomości oraz początkowo statycznych sekwencji video. Po chwili od otworzenia serwisu animacje są kolejno odtwarzane, budując historię opowiadającą rozwinięcie hasła głównego akcji: "To możliwe!". Ta nietypowa kreacja ma być atrakcyjna wizualnie dla odbiorców i angażować ich emocjonalnie.
Akcja jest prowadzona kolejno w portalach o2.pl (całodzienna emisja 29 czerwca), Interia.pl (30 czerwca) i Onet.pl (2 lipca).
Kampanię przygotowała agencja K2 Internet.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero niestandardowo reklamuje się w portalach internetowych