Coca-Cola kampanią zachęca do wyrzucania butelek po napoju do kosza (wideo)
Koncern Coca-Cola rozpoczyna kampanię pod hasłem „I am 100% recycable. Thanks for recycling that coke”, którą chce zachęcić konsumentów do odpowiedniego postępowania z pustymi butelkami po napoju. Autorem kampanii jest agencja McCann Europe.
Kampania startuje przed tzw. Tygodniem Recyklingu (24-30 września). Jej głównym elementem jest spot „Across the tracks”, który zadebiutuje 15 września na antenach ITV, Channel4, Channel5 i Sky Tv.
Jest to część szerszej kampanii, która ma nagradzać konsumentów za prawidłowe postępowanie ze zużytymi plastikowymi butelkami po Coli. Obejmuje aktywację w mediach społecznościowych oraz konkurs. Akcja promowana jest hashtagiem #CokeDunks.
Konsumenci są zachęcani do filmowania się z butelkami po Coli wrzucanymi do koszy do recyklingu. Mają się nimi dzielić na Facebooku, Twitterze i Instagramie.
W 30-sekundowej reklamie kobieta czeka na pociąg, obserwując młodego mężczyznę siedzącego na przeciwnym peronie, pijącego Colę z automatu. Ich oczy spotykają się. Mężczyzna szybko kupuje kolejną Colę i wsiada do pociągu, który właśnie wjechał na dworzec. Tymczasem kobieta wsiada do pociągu na swoim peronie. Mężczyzna przedziera się przez tłum, by podać jej napój. A ona oddaje mu pustą butelkę i wysyła sms „Dziękuje za recykling butelki”. A on wyrzuca ją do stojącego obok kosza.
W dalszej części kampanii mają pojawić się ambasadorzy marki, m.in. olimpijski gimnastyk Nile Wilson i koszykarz Freestyle Tom Connor. Zwieńczeniem kampanii ma być event w Londynie.
Kampania jest elementem działań koncernu Coca-Cola w ramach promowania zrównoważonego rozwoju. Opakowania Coca-Coli można w 100 proc. poddać recyklingowi. Już teraz zawierają 25 proc. plastiku z recyklingu.koncern do 2020 roku chce zwiększyć jego zawartość w swoich opakowaniach do 50 proc.
Autorem kreacji jest McCann Europe.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola kampanią zachęca do wyrzucania butelek po napoju do kosza (wideo)