Coca-Cola przekazuje część budżetu marketingowego na cele charytatywne
Coca-Cola w ramach świątecznej kampanii "Real magic" zaprasza do wsparcia wybranych organizacji pozarządowych.
Coca-Cola przekaże w tym roku środki na wsparcie organizacji pozarządowych znanych z niesienia pomocy innym, w Święta i nie tylko.
Wsparcie trafi do trzech organizacji: Szlachetnej Paczki, która dzięki środkom finansowym może organizować wsparcie dla kilkudziesięciu tysięcy osób w całym kraju, Stowarzyszenia „Mali Bracia Ubogich”, które organizuje Wigilie dla Seniorów oraz do Fundacji „Społecznie bezpieczni”, wspierającej osoby w kryzysie bezdomności.
Na potrzeby akcji przeznaczone jest część budżetu, która tradycyjnie wydawana była na święteczne press-packi dla dziennikarzy. Każdy przedstawiciel mediów, z którym kontaktuje się Coca-Cola, będzie mógł zdecydować o wsparciu przez firmę organizacji charytatywnej.
Coca-Cola w świątecznym spocie reklamowym opowiada o sile wspólnoty i jedności w wyjątkowym czasie Bożego Narodzenia. Bohaterem spotu jest chłopiec wychowywany samodzielnie przez matkę, który postanawia ożywić przed Gwiazdką swoją okolicę.
Rozpoczyna budowę nietypowej konstrukcji - komina z kartonu - oczywiście dla Świętego Mikołaja. W budowę szybko angażują się inni mieszkańcy jego bloku. Chłopiec przy okazji zaprzyjaźnia się ze starszą, samotną kobietą.
Magia w reklamie Coca-Coli
Ostatnia scena to tętniąca życiem świąteczna uczta całej lokalnej społeczności. Uczestnicy śmieją się i popijają Coca-Colę ze szklanych butelek, podczas gdy matka chłopca stawia na środku stołu indyka. Na ekranie pojawia się slogan: "Święta są magiczne, kiedy się nimi dzielimy".
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola przekazuje część budżetu marketingowego na cele charytatywne