„Co ma pies do kataru?” w kampanii marki Nasic (wideo)
Agencja Ambasada Brand Communication po wygranym przetargu firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Polska przygotowała kampanię reklamową marki Nasic.
Agencja opracowała i realizuje na zlecenie firmy Klosterfrau Healthcare Polska telewizyjną kampanię leku na katar Nasic.
Nasic to lek o podwójnym działaniu, który przynosi szybszą ulgę od kataru. Film stworzony przez Ambasadę BC ma w czytelny sposób komunikować przewagi rynkowe produktu, takie jak szybkie gojenie i odblokowanie nosa. Spot emitowany będzie w Polsce i w Niemczech.
Reżyserem spotu jest Jan Foryś. Produkcją filmu zajęło się studio Papaya Films. Dotychczas marka Nasic nie była wspierana reklamowo.
Dołącz do dyskusji: „Co ma pies do kataru?” w kampanii marki Nasic (wideo)
a dziewczyna mówi z zatkanym nosem. lol.