SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CNBC uruchamia europejską kampanię

Telewizja biznesowa CNBC uruchomiła wartą 1,5 miliona funtów paneuropejską kampanię reklamową.

W ramach przygotowanej we własnym zakresie kampanii, kanał chce wypromować swoje relacje o działaniach regionalnych rządów i firm mających na celu ożywienie gospodarki.

Pierwsza część kampanii z wykorzystaniem hasła "Stimulus TV" prowadzona jest w prasie ('International Herald Tribune', 'Wall Street Journal Europe', 'Newsweek', 'The Banker' i 'Spear's Wealth Management Survey'), a także w internecie (m.in. witryna Eurosportu). Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.

CNBC dociera do około 110 milionów domów oraz 1,4 tysiąca banków, instytucji finansowych i hoteli.

  • Więcej informacji:
  • CNBC

Dołącz do dyskusji: CNBC uruchamia europejską kampanię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl