ClickAd Interactive zdobyła zlecenie PARP na 650 tys. zł
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na zakup powierzchni reklamowych w prasie i w internecie oraz czasu reklamowego w radiu. Wartość zlecenia wynosi 650,4 tys. zł netto.
PARP planuje działania promocyjne wspierające proces rekrutacji na konferencje edukacyjne oraz promocję tych konferencji. Działania mają być prowadzone w prasie, radiu oraz w internecie. Instytucja planuje je zrealizować najpóźniej do końca listopada br.
W prowadzonym przetargu PARP wybrała do współpracy agencję ClickAd Interactive. Oprócz niej w postępowaniu uczestniczyły również Consulting&More (oferta na kwotę 944,8 tys. zł brutto), MediaOn (oferta na kwotę 895,1 tys. zł), Mastermind Media (oferta na kwotę 950 tys. zł) i Biuro Reklamy Gazet Lokalnych (oferta z ceną 920,2 tys. zł).
ClickAd Interactive zajmie się planowaniem i zakupem czasu reklamowego w rozgłośniach radiowych oraz powierzchni reklamowej w prasie i w internecie. Wartość zlecenia wynosi 650,4 tys. zł netto.
Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive zdobyła zlecenie PARP na 650 tys. zł