Clear Channel będzie miały swoje serwisy społecznościowe
Amerykański gigant radiowy Clear Channel uruchamia dwanaście internetowych serwisów społecznościowych.
Każdy z serwisów będzie prowadzić oddzielnie jedna ze stacji radiowych należących do Clear Channel. Nadawca zamierza zarabiać na reklamach skierowanych do lokalnych użytkowników.
Na początek stworzonych zostało siedem serwisów, którymi zarządzają stacje radiowe: KYLD-FM (WILD) z San Francisco, WKSC-FM (Kiss) z Chicago, WHTZ-FM (Z100) z Nowego Jorku, WIHT-FM (Hot 99.5) z Waszyngtonu, KDWB-FM (103.1 KDWB) z Minneapolis, KHKS-FM (Kiss) z Dallas i WLDI-FM (WILD) z West Palm Beach. W czerwcu uruchomionych zostanie kolejnych pięć stron. Prowadzić je będą KIIS-FM (Kiss) z Los Angeles, WFLZ-FM (933 FLZ) z Tampy, KTBZ-FM (The Buzz) z Houston, WWPR-FM (Power 105.1) z Nowego Jorku i KTRH-AM z Houston.
Użytkownicy tych serwisów będą mogli tworzyć własne profile, pisać blogi, zamieszczać zdjęcia, muzykę i klipy wideo oraz korzystać z innych różnych funkcji, jakie są dostępne na najpopularniejszych stronach społecznościowych w Internecie, takich jak MySpace, Facebook czy Bebo.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel będzie miały swoje serwisy społecznościowe