Wydatki na reklamy w grach w USA zwiększą się z 370 milionów do 2,1 miliarda dolarów w latach 2006-2012 - prognozuje firma badawcza Parks Associates.
Osoby korzystające z mediów późno w nocy bądź wcześnie rano są ich najbardziej zaangażowanymi odbiorcami - wynika z badania firmy MRI.
Yahoo zawarło porozumienie w sprawie zakupu Rivals.com - serwisu zajmującego się uczelnianym footballem i koszykówką.
Serwis ESPN.com uruchomił nowy kanał ESPNArcade.com, gdzie użytkownicy mogą za darmo korzystać z 40 prostych gier.
Telewizja CNN i należący do Google YouTube będą organizatorami debaty prezydenckiej Demokratów, w której pytania kandydatom będą zadawać użytkownicy popularnego serwisu wideo.
35 procent amerykańskich telewidzów przeznacza część swojego czasu na oglądanie telewizji w miejscu innym niż ich własny dom.
Była rosyjska tenisistka Anna Kurnikowa kolejny raz weźmie udział w kampanii stacji Cartoon Network.
Discovery Communications planuje uruchomienie 14 nowych seriali w swojej całodobowej telewizji komórkowej Discovery Mobile.
Telewizja Univision podpisała producenckie porozumienie z Disney-ABC International Television Latin America.
O 7 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem spadła w USA oglądalność pierwszej rundy rozgrywek play-off amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA.
Zapisz się do newslettera