“CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku
Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla mężczyzn w kwietniu br. Tytuł ten zanotował także największy wzrost sprzedaży. Na przeciwnym biegunie znalazło się “Logo”.
Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska) w kwietniu br. wyniosło 72 782 egz. i było o 15 proc. wyższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to zanotowało najwyższy wzrost w rankingu.
Drugą lokatę zajął magazyn „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który rozszedł się w ilości 62 453 egz., notując wzrost wynoszący 3,1 proc.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego rozpowszechnianie płatne razem w czwartym miesiącu 2010 roku w porównaniu do kwietnia 2009 roku spadło o 7,1 proc. i wyniosło 53 878 egz. Był to najwyższy spadek w zestawieniu.
Wzrost zanotował magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik w kwietniu br. to 40 576 egz., czyli o 4 proc. więcej niż rok temu.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |
2009 | 2010 | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 61 852 | 72 782 |
Men's Health Edycja Polska | 60 501 | 62 453 |
Logo | 57 704 | 53 878 |
Playboy | 50 910 | 49 124 |
Forbes | 38 942 | 40 576 |
Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca br. widać, że największy wzrost, wynoszący 25,1 proc., rozpowszechniania płatnego razem zanotował „CKM”, zaś największy spadek (o 26,4 proc.) dotknął miesięcznika ”Playboy”.
Wirtualnemedia.pl | 2010 | |
marzec | kwiecień | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 54 483 | 72 782 |
Men's Health Edycja Polska | 64 149 | 62 453 |
Logo | 52 344 | 53 878 |
Playboy | 62 117 | 49 124 |
Forbes | 51 525 | 40 576 |
Dołącz do dyskusji: “CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku
Szkoda ze taki bład pojawia się w newslettezr WM bo do tej pory uważałem Was za reztelne źródło informacji...