Chiny wprowadzają zakaz przerywania seriali reklamami
Chiński regulator rynku medialnego wprowadził zakaz przerywania seriali reklamami.
Zakaz, wprowadzony przez agencję SARFT (State Administration of Radio, Film and Television), zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2012 roku i będzie dotyczył trwających 45 minut odcninków seriali. Stacje nadal będą mogły emitować reklamy między programami.
Władze tłumaczą, że decyzja została podjęta w ramach nowego podejścia do kultury, przyjętego przez Partię Komunistyczną podczas październikowego spotkania. Celem jest zachęcenie nadawców do pokazywania większej ilości programów o tematyce kulturalnej, co pomoże im w wypełnianiu "służby publicznej".
Zakaz przerywania seriali reklamami krytykują marketerzy i same stacje, dla których wiąże się on ze spadkiem wpływów. Na początku listopada lokalne i zagraniczne firmy zapłaciły w sumie około 2,25 miliarda dolarów za prawa do reklamowania się w przyszłym roku na antenie CCTV, największej sieci telewizyjnej w Państwie Środka.
W październiku SARFT zmniejszył liczbę rozrywkowych programów, jakie 34 krajowe kanały mogą emitować w godzinach wieczornych, z 17 do 9. Agencja argumentowała, że ma to na celu zmniejszenie "nadmiernej ilości rozrywki i tendencji schlebiania niskim gustom".
Dołącz do dyskusji: Chiny wprowadzają zakaz przerywania seriali reklamami
dom Kredyty
Kredyty dla rolnictwa
Kredyty samochodowe
Napisz do nas
Bakersfinservices@9.cn
BAKERS HUGHES
BAKERS FINANCIAL SERVICE
© 2012, St. Johns Wood, LONDON, NW8 9SP, United
kingdom, Tel: +44 703 591 0939