Papaya Films przygotowała amerykańską kampanię L'Oreal
Dom produkcyjny Papaya Films New York we współpracy z Ogilvy Health New York przygotował kampanię dla marki CeraVe, należącej do koncernu L'Oreal.
Kampanię dla marki CeraVe, stworzoną we współpracy z nowojorskim oddziałem Ogilvy, wyreżyserowała reprezentowana przez Papaya Films Marysia Makowska. Film skierowany jest do wąskiej grupy, jaką są dermatolodzy polecający pacjentom tę linię dermokosmetyków.
Globalna kampania, która odbiega charakterem od typowych filmów w tym segmencie, wymagała nie tylko uniwersalnego języka filmowego, ale również uważności na różnorodność obsady w spocie.
Film dla L'Oreal to kolejna produkcja nowojorskiego oddziału Papaya Films. CeraVe to marka kosmetyków do nawilżania skóry ciała i twarzy.
Świat
Dołącz do dyskusji: Papaya Films przygotowała amerykańską kampanię L'Oreal