Centra handlowe M1 mają swój magazyn
Wydawnictwo Valkea Media na zlecenie spółki Metro Group AssetManagement przygotowało bezpłatny magazyn "M1" adresowany doklientów dziewięciu centrów handlowych M1 w Polsce. Pierwszy numerpisma ukazał się w tym tygodniu.
W liczącym 38 stron magazynie znaleźć można porady dotyczące m.in.mody, aktywnego spędzania wolnego czasu, dbałości o wygląd czyurządzania mieszkania. Ponadto "M1" informuje o eventachorganizowanych na terenie centrów i o nowościach, które się w nichpojawiają. Tytuł ma siedem mutacji regionalnych (wspólną mutacjęmają trzy centra znajdujące się w aglomeracji śląskiej). Redaktoremnaczelnym pisma jest Urszula Porębska z Metro Group AssetManagement.
Wydawca nie zdradza na razie jak często "M1" będzie się ukazywać.Pierwszy numer magazynu wydrukowany został w nakładzie 170 tys.egz. i jest dystrybuowany do mieszkań w miastach, gdzie znajdująsię centra M1.
Inne
Dołącz do dyskusji: Centra handlowe M1 mają swój magazyn