Carlsberg wprowadza piwo Kasztelana w wersji niepasteryzowane pszeniczne
Carlsberg Polska wprowadza na rynek nowy wariant piwa marki Kasztelan - Niepasteryzowane Pszeniczne. Będzie je wspierać kampanią ATL.
Jak podaje Carlsberg, Kasztelan Niepasteryzowane Pszeniczne to pierwsze w Polsce piwo warzone ze słodu pszenicznego i jęczmiennego, które jednocześnie jest niepasteryzowane i zachowuje przejrzystość charakterystyczną dla jasnego pełnego piwa. Brak mętności daje poczucie, że smak nowego Kasztelana jest zdecydowanie lżejszy i delikatniejszy niż klasycznych piw pszenicznych.
- Nasza nowość otworzy na pszeniczne smaki tych smakoszy piwa, którzy do tej pory gustowali tylko w typowych jasnych pełnych. Kasztelan Niepasteryzowane Pszeniczne ma bowiem smak i jakość pszenicy, przejrzystość i pijalność lagerów - podkreśla Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager marki Kasztelan
Kasztelan Niepasteryzowane Pszeniczne jest dostępne na terenie całego kraju w butelce 0,5 litra w rekomendowanej cenie 2,69 zł oraz w puszce 0,5 litra w rekomendowanej cenie 2,99 zł.
W ramach wsparcia komunikacyjnego planowana jest kampania ATL, działania PR oraz komunikacja na poziomie sklepów. Firma nie podaje jednak terminu startu kampanii.
Carlsberg ostatnio promował markę Kasztelan w styczniu br. Kampanię wspierającą wariant Kasztelan Specjały realizowały wówczas agencje Red8 Advertising, Highnoon.pl i PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Carlsberg wprowadza piwo Kasztelana w wersji niepasteryzowane pszeniczne