Avon i Feminoteka z kampanią społeczną na Dzień Kobiet
Firma kosmetyczna Avon została partnerem kampanii społecznej organizowanej przez fundację Feminoteka z okazji Dnia Kobiet. Ta inspirująca inicjatywa oddaje głos kobietom i celebruje ich prawa. W ramach akcji marka przygotowała limitowaną edycję kosmetyków w nowych designerskich opakowaniach, a zysk z ich sprzedaży wesprze fundację.

W sobotę 8 marca na przecięciu Al. Jerozolimskich oraz ul. Poznańskiej w Warszawie przedstawicielki fundacji rozdawały przypinki i wlepki, przypominające o sile kobiet oraz ich niezbywalnych prawach. Do akcji zaproszono influencerki m.in. porysunki, paniodfeminatywow, babka_od_histy, które na swoich kanałach w mediach społecznościowych podzielą się ze swoimi obserwatorami, jakie prawa kobiet są dla nich najważniejsze i z których są szczególnie dumne.
Dodatkowo przez cały marzec Feminoteka będzie prowadzić zrzutkę z wyjątkowymi prezentami, aby zebrać środki na fundusz pomocowy, który umożliwi wsparcie kobiet w potrzebie.
Ulubione kosmetyki dla Ciebie - wsparcie dla tysiąca innych kobiet
Aby dodatkowo wesprzeć kampanię i fundację, Avon stworzył limitowaną edycję swoich bestsellerowych produktów. W kolekcji znalazły się najpopularniejsze kosmetyki, wyselekcjonowane krzez Konsultantki. Znane i lubiane produkty zyskały nowe, designerskie opakowania, zaprojektowane przez brytyjską artystkę Mel Cerri. W marcu 100 proc. zysku z zakupu limitowanej wersji tuszu Lash Genius, szminki Ultra Colour, perfum Far Away i Anew z Protinolem trafi do fundacji Feminoteka
– Jesteśmy dumni z wieloletniej współpracy z Feminoteką i bez wahania dołączyliśmy do kampanii społecznej z okazji Dnia Praw Kobiet. W tym dniu podkreślamy, że wszyscy mamy głos. Wierzymy, że gdy kobiety są słyszane, mogą w pełni wykorzystać swój potencjał. Dlatego od zawsze je wspieramy. Dorzucamy naszą cegiełkę do zbiórki Feminoteki i przekazujemy aż 100 tys. zł, by mogła realizować swoją misję i pomagać kobietom. Dodatkowo w marcu zysk z naszych najpopularniejszych kosmetyków, uwielbianych przez Konsultantki i Konsumentki, również przekazujemy na działania Feminoteki. Wiemy, że nasze wspólne inicjatywy, takie jak aplikacja przeciwprzemocowa Avon Alert, realnie zmieniają życie kobiet na lepsze – mówi Magdalena Mączyńska, senior PR & CSR lead w Avon Cosmetics Polska.
Oprócz działań na ulicach, w kilku dużych miastach pojawią się billboardy i plakaty, które będą przypominać o sile i prawach kobiet. Aktywacja była również wspierana w mediach społecznościowych przez influencerów. Za komunikację odpowiedzialna była agencja Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Avon i Feminoteka z kampanią społeczną na Dzień Kobiet