Carat Polska wygrał przetarg KRKA Polska
Dom mediowy Carat Polska został wybrany w przetargu na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz kompleksową obsługę mediową producenta leków generycznych KRKA Polska. Poprzednio zajmował się tym Starlink.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/caratpolska-655.png)
Przetarg na obsługę mediową KRKA Polska trwał kilka miesięcy. Jego szczegółów firma nie zdradza. Wiadomo jedynie, że w jego finale brały udział trzy domy mediowe. Dotychczas firmę mediowo obsługiwał dom mediowy Starlink należący do Starcom MediVest Group.
Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową dla Krka Polska w mediach tradycyjnych oraz internecie. Zajmie się tym zespół Tomasza Bartnika, group account directora. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 roku.
KRKA Polska jest producentem preparatów takich marek, jak m.in. Naklofen, Septolete, Bilobil oraz leków na receptę i leków weterynaryjnych.
Dołącz do dyskusji: Carat Polska wygrał przetarg KRKA Polska