SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Cała naprzód” i papuga w kampanii piwa o smaku rumu Captain Jack (wideo)

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży rumowo-korzenne piwo Captain Jack. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Cała naprzód” przygotowana i realizowana przez firmy Bardzo, Dynamo, Platige Image, Hand Made, Zenith, Tailor Made PR, Mango Design i Prism Studio.

Captain Jack jest pozycjonowane jako alternatywa dla alkoholowych drinków. Piwo ma aromat rumowo-korzenny z dodatkiem cytrusowego. Jest dostępne w butelkach bezzwrotnych o pojemności 0,4 litra. Opakowania zaprojektowała agencja Mango Design.

Grupa docelowa Captain Jack to młode osoby skłonne do zmian i prowadzące intensywne życie towarzyskie. Komunikacja marki jest oparta na nawiązaniach do świata piratów, przede wszystkim postaci charyzmatycznej, lekko zadziornej papugi, która pojawia się zawsze, gdy ktoś otwiera piwo.

 

Akcja reklamowa ruszyła w drugiej połowie września, a jej najintensywniejszy etap zaplanowano na październik (jest to związane z początkiem roku akademickiego). Obejmuje telewizję, internet (m.in. aktywności w social media), kina oraz outdoor (m.in. murale).

Spoty do kampanii (w wersji 10- i 30-sekundowej) przygotowały agencja Bardzo (kreacja), studio filmowe Dynamo (produkcja) i Platige Image (postprodukcja).

Materiały POS zostały zaprojektowane przez agencje Mango Design i Prism Studio, działania w internecie prowadzi agencja Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, komunikacją public relations - agencja Tailor Made PR.

Dołącz do dyskusji: „Cała naprzód” i papuga w kampanii piwa o smaku rumu Captain Jack (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl