Cape Morris zaoferuje klientom usługi employer brandingu. Szefową Katarzyna Ryba
Agencja Cape Morris uruchamia nowy dział specjalizujący się w komunikacji employer branding (EB). Na czele zespołu stanęła Katarzyna Ryba.

W ramach działań EB Cape Morris oferuje swoim partnerom kompleksowe wsparcie obejmujące badania, strategię EB, kierunek komunikacji oraz realizację działań, aż po rekomendacje i zakup mediów.
- Przy współpracy i planowaniu strategii działań marketingowych zawsze uwzględniamy potrzeby naszych klientów, partnerów, dlatego jesteśmy podekscytowani wyodrębnieniem nowego działu Employer Branding, który jest naturalnym krokiem w rozwoju agencji Cape Morris. Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych Partnerów, postanowiliśmy dalej rozwijać tę specjalizację, ponieważ employer branding to dynamicznie rosnący obszar marketingu - mówi Mateusz Walaszczyk, CEO agencji Cape Morris.
Katarzyna Ryba ma ponad 13-letnie doświadczenie w branży reklamowej i dotychczas pracowała w dziale partners care, obsługując kluczowych partnerów agencji.
W ostatnim czasie Cape Morris zrealizowała dla Digital Hub Warsaw (Bayer) kampanię employer brandingową pod hasłem “We are techwizards”.
Dołącz do dyskusji: Cape Morris zaoferuje klientom usługi employer brandingu. Szefową Katarzyna Ryba