Call Center Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu
Spółka Call Center Poland wygrała przetarg spółki Tauron Sprzedaż na obsługę zewnętrznej infolinii sprzedażowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 3 lata.
Call Center Poland przez 3 najbliższe lata zajmie się obsługą zewnętrznej infolinii sprzedażowej Tauronu. W ramach umowy będzie obsługiwać połączenia przychodzące i wychodzące, korespondencję e-mail. Do zadań firmy należeć będzie też obsługa połączeń i czynności back office związanych z wykorzystaniem systemów takich jak m.in. wideoczat, czat, system obiegu dokumentów.
Tauron szacuje, że liczba połączeń przychodzących miesięcznie wyniesie ok. 1 000 godzin.
Umowę zawarto na 3 lata. Wartość kontraktu opiewa na blisko 4,47 mln zł netto (bez Vat).
Dołącz do dyskusji: Call Center Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu