BZ WBK: wybraliśmy DeVito do reklamy, bo jest najsympatyczniejszy
BZ WBK uzasadnia, że Danny DeVito został wybrany na twarz ostatniejkampanii reklamowej, ponieważ oceniono go jakonajsympatyczniejszego ze wskazanych kandydatów. Firma zaznacza, żedo reklam angażuje zagranicznych aktorów, ponieważ są lepiejrozpoznawalni od polskich.
Bank Zachodni WBK argumentuje angażowanie zagranicznych aktorów,takich jak John Cleese i Danny DeVito, do swoich kampaniireklamowych tym, że są oni lepiej rozpoznawalni od gwiazd polskiegokina. - Z badań fokusowych, przeprowadzonych przez Grupę McCannwynika, że konsumenci niekiedy nie potrafią powiązać polskichaktorów z bankami, które reklamują, ponieważ występują w wieluspotach - opisuje Jędrzej Marciniak, dyrektor obszaru zarządzaniamarką w BZ WBK.
Firma uzasadnia również, że do zakończonej właśnie kampaniizaangażowała akurat Danny'ego DeVito, ponieważ w badaniu zostałoceniony przez Polaków jako najsympatyczniejszy i najbardziejpasujący do reklamy lokat bankowych spośród 16 gwiazd z Hollywoodnajbardziej lubianych w naszym kraju. BZ WBK przytacza opiniepsychologów, którzy twierdzą, że optymiści częściej biorą sprawyfinansowe w swoje ręce, mając przed oczyma obraz korzyści płynącychz wydatku lub inwestycji, dlatego takie osoby w akcjach reklamowychsą bardziej przekonujące.
Dołącz do dyskusji: BZ WBK: wybraliśmy DeVito do reklamy, bo jest najsympatyczniejszy