Budżet Astry dla McCann Erickson
Firma General Motors powierzyła agencji McCann Erickson Frankfurtbudżet na kampanię reklamową promującą europejską premierę nowegomodelu Opla Astry.
W przetargu na warty 70 milionów funtów budżet McCann Erickssonpokonała agencje Lowe Germany oraz Delaney Lund Knox Warren (DLKW),która była odpowiedzialna za kampanię promującą poprzedni modelAstry w 2006 roku.
W 2008 roku DLKW przygotowywała również kampanie reklamowemodeli Opla Corsy i Opla Insignia, podczas gdy Lowe w 2007 rokupromowała nowe modele Opla Zafira i Opla Meriva.
General Motors zaprezentuje najnowszy model Astry we wrześniupodczas targów motoryzacyjnych Frankfurt Motor Show. Z koleipromująca go zintegrowana kampania reklamowa ma wystartować wgrudniu.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Budżet Astry dla McCann Erickson