Brain będzie reklamować Totalizator Sportowy
Agencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową Totalizatora Sportowego. Umowę podpisano do końca przyszłego roku, z możliwością przedłużenia na następne lata.
Brain będzie zajmować się obsługą reklamową wszystkich produktów i marek Lotto, w tym opracowywaniem strategii komunikacji oraz tworzeniem kreacji i produkcją reklam ATL, a także opracowywaniem kreacji materiałów BTL. W agencji będą za to odpowiada dział kreacji kierowany przez Jakuba Kamińskiego i zespół obsługi klienta na czele z Sylwią Tygielską.
Przetarg dotyczący tego zlecenia był prowadzony przez Totalizator Sportowy od kwietnia br. Oprócz agencji Brain zostały do niego zaproszone Demo Effective Launchnig, Fat Baby, Hand Made, Testardo Gram i Publicis, a ostatecznie oferty złożyły Brain, Demo Effective Launchnig, Fat Baby i Hand Made.
Reklamy do ostatniej kampanii Lotto, prowadzonej pod hasłem „„Warto zostać milionerem (przeczytaj o niej więcej i obejrzyj spoty), przygotowało konsorcjum firm Propeller Film i My Place. Wiosną Totalizator Sportowy przedłużył do końca 2014 roku współpracę z domem mediowym ZenithOptimedia Group, rozpoczętą w 2007 roku (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Brain będzie reklamować Totalizator Sportowy
1 271 065. xxx 2012-12-10 (20:39)
ty nie chdziesz ty nie idziesz ty wy***alasz suko
1 271 049. xxx 2012-12-10 (20:35)
W tyłku to nawet zawaory juz nie trzymaja obiada masz na drugi dzień ten sam
1 271 041. xxx 2012-12-10 (20:34)
woel miec 10 niż studnie bez dna a co niedziela wkładasz sobie waciki zeby było ciaśniej
1 271 021. xxx 2012-12-10 (20:30)
a wiesz co ja na to mój tyłek jest ładniejszy od twojej mordeczki z koralami i z dwoma wy***nymi bezpiecznikami
POLECAM :)