Bolt edukuje o bezpieczeństwie na hulajnogach w kampanii “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”
Bolt rozpoczął kampanię edukacyjną poświęconą bezpieczeństwu na hulajnogach elektrycznych.
Ogólnopolska kampania, której elementem jest OOH w Warszawie, to kolejny krok firmy w budowaniu świadomości użytkowników na temat bezpiecznej jazdy hulajnogą elektryczną.
W kreacjach wykorzystane zostały postacie motocyklistów, którzy w przewrotny sposób namawiają użytkowników do przestrzegania zasad bezpiecznej jazdy: nie jeżdżenia po alkoholu, podróżowania hulajnogą w pojedynkę czy też poprawnego parkowania.
Zobacz: Bolt wprowadza obowiązkowe szkolenia dla kierowców. Nowe zasady społeczności
- Niełatwo jest przekonać konsumenta, aby poświęcił chwilę na temat odpowiedzialnego zachowania podczas jazdy hulajnogą. Naszą uwagę przykuła społeczność motocyklistów. To ciekawa grupa - wbrew powszechnej opinii, sumiennie przestrzegająca zasad ruchu drogowego, dbająca o swoje pojazdy i tworząca na drodze zwartą wspólnotę, opartą na wzajemnym szacunku. Dlaczego zatem nie przełożyć tych wartości i zachowań na hulajnogi? Nikt lepiej nie zachęci użytkowników hulajnóg Bolt do odpowiedzialnej jazdy, jak motocyklista! - mówi Dominika Pęk, marketing manager Bolt w Polsce.
Zobacz: Bolt testuje w Polsce rozwiązanie AI ułatwiające prawidłowe parkowanie hulajnóg
Nietypowe wizualizacje będzie można zobaczyć w ponad 20 lokalizacjach w Warszawie oraz w kanałach internetowych. Patronat nad kampanią objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Dołącz do dyskusji: Bolt edukuje o bezpieczeństwie na hulajnogach w kampanii “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”