SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BMW wybrało nowe agencje do działań marketingowych w Europie

Koncern BMW ogłosił zespół agencji do obsługi działań marketingowych marek BMW i Mini w Europie. Są to: MediaMonks, Serviceplan Group i Berylls Strategy Advisors.

Grupa BMW reorganizuje swoje europejskie działania marketingowe dla marek BMW i Mini. W związku z tym w lutym br. zaprosiła agencje do składania ofert na ich obsługę marketingową w Europie. Firmie zależy na ewolucji sprzedaży i marketingu BMW Group w kierunku organizacji opartej na danych i zorientowanej na klienta.

Chodzi m.in. o większą aktywność w obszarach sprzedaży pojazdów, usług posprzedażnych i usług cyfrowych oraz wydajniejsze wykorzystanie mediów cyfrowych i silne wsparcie e-commerce.

Firma chce stworzyć "transnarodowy" system operacyjny dla wszystkich 26 rynków europejskich. - System ten kompleksowo zintegruje klasyczne dyscypliny marketingowe, takie jak strategia, kreacja i produkcja, ze wszystkimi istotnymi aspektami "podróży klienta" - jednocześnie podnosząc je na poziom high-tech. W praktyce obejmuje to wszystkie obszary marketingu wydajnościowego i analityki opartej na danych, automatyzacji marketingu, zautomatyzowanych mediów i wsparcia CRM - mówi Jens Thiemer, wiceprezes ds. klientów i marki w BMW.

MediaMonks wiodącą agencją

Do obsługi w Europie BMW Group wybrało sieć partnerską, w skład której wchodzą agencje MediaMonks, Serviceplan Group i Berylls Strategy Advisors.

Wiodącą agencją ma być założona w 2001 r. holenderska agencja MediaMonks, która obecnie należy do S4 Capital, firmy Martina Sorrella, byłego szefa największego na świecie holdingu reklamowego WPP.

Grupa Serviceplan będzie odpowiedzialna za komponenty technologiczne i oparte na danych, a także za zarządzanie lokalnymi interfejsami w celu wspierania obowiązków związanych z marketingiem jako usługą.

Berylls Strategy Advisors będą odpowiadać za odpowiedzialność za transformację i wdrażanie rynków.

Nowa konfiguracja agencji zacznie funkcjonować już w trzecim kwartale tego roku i rozpocznie obsługę dwóch dużych rynków - Niemiec i Francji.

Przedstawiciele polskiego oddziału BMW nie odpowiedzieli na nasze pytanie związane z dalszą współpracą z dotychczasowymi partnerami w Polsce. Dla firmy w naszym kraju pracują m.in. Change Serviceplan, Initiative, Mediaplus, MediaReady, Emlab.

Dołącz do dyskusji: BMW wybrało nowe agencje do działań marketingowych w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl