Blogosfera w ofercie Kalicińscy.com
Agencja Kalicińscy.com rozszerzyła swoją ofertę o obsługę marek w blogosferze. Firma realizuje już taki projekt dla Knorra.
W ramacyh oferty blogers relations i funkcjonowania marek w blogosferze agencja Kalicińscy.com proponuje swoim klientom program szkoleń, przygotowanie strategii funkcjonowania w blogosferze, obługę wejścia w relację z użytkownikami wpływowymi w danym środowisku, produkcję odpowiednich treści i rozwiązań technologicznych (aplikacje) oraz realizację niestandardowych kampanii komunikacyjnych.
>>> Kalicińscy.com wchodzą w e-commerce i SEO/SEM
- Nasza oferta jest odpowiedzią na potrzeby rynkowe firm, które nie znajdują partnera biznesowego, szukając sposobów działania w blogosferze - uzasadnia Jacek Gadzinowski, business development director Kalicińscy.com, autor bloga gadzinowski.pl. - Znamy się na blogosferze i funkcjonujemy w niej, w agencji wielu z nas jest po prostu blogerami - opisuje.
Kalicińscy.com prowadzi już kampanię „Mistrzowie gotowania” dla marki Knorr, opartą na współpracy z czołowymi blogerami kulinarnymi w Polsce. Projekt jest częścią procesu zdywersyfikowania obecności tego brandu w internecie.
Dołącz do dyskusji: Blogosfera w ofercie Kalicińscy.com