Black Energy Drink w kobiecej butelce
Napój energetyczny Black Energy Drink (FoodCare) trafił do sprzedaży w półprzezroczystych butelach PET o pojemności 250 ml, skierowanej do kobiet.
Nowe butelki Black Energy Drink są półprzezroczyste oraz mają poręczny, smukły kształt i lekko przydymioną barwę. Logo Black znalazło się na nich nie tylko na etykiecie, lecz również w postaci tłoczenia 3D oraz na zakrętce. Butelkę zaprojektowało Porsche Design Studio.
Nowe opakowanie jest skierowane zwłaszcza do kobiet. Jak informuje FoodCare, stanowią one 40 proc. kupujących Black Energy Drink.
- FoodCare jako pierwszy w Polsce zdecydował się na wprowadzenie tego rodzaju opakowania o pojemności 250 ml. To jednocześnie nasza odpowiedź na zapotrzebowanie niezwykle ważnej dla nas grupy docelowej. Kobiety cenią sobie poręczną formę, a także możliwość systematycznego picia Black przez cały, pełen wyzwań dzień - przekonuje Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u.
Sugerowana cena detaliczna nowej butelki wynosi 1,99 zł, przy czym w okresie promocyjnym jest o 10 gr niższa.
Dołącz do dyskusji: Black Energy Drink w kobiecej butelce