BlaBlaCar klientem dfusion communication
Platforma przewozowa BlaBlaCar powierzyła działania w zakresie public relations agencji dfusion communication.

Do zadań dfusion communication należeć będzie doradztwo strategiczne, bieżąca obsługa komunikacyjna i prowadzenie biura prasowego.
Agencja odpowiada również za pozycjonowanie ekspertów BlaBlaCar w Polsce.
Współpraca została zawiązana w drodze przetargu.
Po stronie dfusion communication za współpracę z klientem będzie odpowiadał zespół prowadzony przez senior account managera Piotra Krzesińskiego.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z dfusion communication, ponieważ zależało nam, by wybrany partner posiadał doświadczenie w sektorze mobilności, nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań. BlaBlaCar to cyfrowa platforma oferująca współdzielone przejazdy, a także zamawianie połączeń autobusowych. Jako międzynarodowy ekspert w zakresie transportu, dobrze rozumiemy potrzeby współczesnego klienta, globalne trendy w zakresie mobilności i użytkowania pojazdów – mówi Olgierd Szyłejko, country manager BlaBlaCar na Polskę.
Dołącz do dyskusji: BlaBlaCar klientem dfusion communication