„#BiznesKochaBiznes” - Ringier Axel Springer Polska daje gratis 25 proc. emisji reklam, a 25 proc. wpływów przekazuje na promocję firm w kryzysie
Onet rozpoczął akcję „#BiznesKochaBiznes” skierowaną do innowacyjnych firm, w ramach której za każde 100 zł wydane na reklamy w mediach Ringier Axel Springer Polska marketer otrzyma gratis dodatkowe emisje o wartości 25 zł, a kolejne 25 zł zostanie przekazane na fundusz reklamowy dla firm pogrążonych w kryzysie.
Do programu „#BiznesKochaBiznes” jako beneficjenci mogą zgłaszać się firmy, które podczas epidemii wprowadziły innowacje, a możliwość skorzystania z dodatkowego budżetu pozwoli im na promocję swojej działalności i walkę z ekonomicznymi konsekwencjami kryzysu.
Program jest dostępny dla firm dowolnej wielkości i ze wszystkich branż. Ostateczną decyzję o przyznaniu klientom puli nieodpłatnych kampanii podejmuje komisja, przyznany pakiet będzie można wykorzystać we wszystkich mediach Ringier Axel Springer Polska. Szczegółowe zasady są dostępne na stronie Bizneskochabiznes.onet.pl.
The time for business https://t.co/4WlzMR56Oe your business by helping others!
— Jovan Protic (@JOVANPROTIC) May 4, 2020
For every 100 zl spent on advertising in Onet group, you will get additional 25zl to spend for yourself and you will contribute another 25zl for companies in trouble. Join us:https://t.co/JSn0a1CL1f pic.twitter.com/87lAZLiQkm
- W trudnych czasach biznes powinien trzymać się razem. Celem oferty „#BiznesKochaBiznes” jest wzajemna pomoc, wsparcie dla firm, które potrafią w kryzysie dostrzec szansę na swój na rozwój. Obecni reklamodawcy biura reklamy Ringier Axel Springer Polska, prowadząc własne kampanie, mogą równocześnie wesprzeć firmy, które dzięki darmowej, ogólnopolskiej promocji będą mogły przetrwać ten trudny czas. Wierzymy, że solidarność biznesu to coś, co pomoże nam wszystkim wyjść z niego obronną ręką - komentuje Jovan Protić, chief operating officer w Ringier Axel Springer Polska.
Do grupy Ringier Axel Springer Polska oprócz Onetu i szeregu serwisów tematycznych (m.in. vod.pl, Sympatia.pl, Business Insider Polska) należy grupa tytułów prasowych, na czele z dziennikami „Fakt” i „Przegląd Sportowy” oraz tygodnikami „Newsweek Polska”, „Auto Świat” i „Komputer Świat”. W zeszłym tygodniu firma poinformowała, że w ramach zwolnień grupowych chce pożegnać się z ok. 6 proc pracowników.
Reklamy za złotówkę w radiu i telewizji
W drugiej połowie kwietnia Grupa TVN Discovery zaczęła akcję "TVN Pomagajmy sobie", w ramach której w kanałach nadawcy za symboliczną złotówkę będą realizowane kampanie reklamowe małych i średnich firm.
Biuro reklamy Wydawnictwa Bauer przygotowało ofertę reklamową w czternastu tytułach. Klienci, którzy zdecydują się na wykupienie reklamy we wskazanych czasopismach pomogą w ten sposób w walce z koronawirusem – całkowity przychód zostanie przekazany na WOŚP.
Radio PiK też oferuje niewielkim firmom kampanie reklamowe w cenie 1 zł. Pod koniec marca Radio Kolor ruszyło z akcją „#WspieramMałyBiznes”. Umożliwia ona drobnym przedsiębiorcom z Warszawy i okolic darmowe prezentowanie swoich usług na antenie rozgłośni. Darmowe spoty małych przedsiębiorców emituje też od początku kwietnia Radio Dla Ciebie. Reklamy nadawane są w specjalnym bloku pod nazwą „Przetrwamy”.
Natomiast Radio Wnet w ramach Solidarnościowej Akcji Radiowej oferuje małym firmom darmowe reklamy.
Dołącz do dyskusji: „#BiznesKochaBiznes” - Ringier Axel Springer Polska daje gratis 25 proc. emisji reklam, a 25 proc. wpływów przekazuje na promocję firm w kryzysie