Biedronka i Lidl zmysłowo reklamują desery: Sorbet Mandarynka i lody „Gelatelli Noblissima”
Sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) oraz Lidl Polska promują spotami desery na lato.
Portugalska sieć w reklamie „Sorbetu Mandarynka” prezentuje go jako orzeźwiający, zmysłowy i kuszący.
Z kolei Lidl w nowym spocie promuje lody marki „Gelatelli Noblissima”. Desery dostępne są w kilku smakach – czekoladowym, straciatella i orzechowym.
Za obsługę reklamową Biedronki odpowiada agencja Duda Polska.
W ostatnich tygodniach obie sieci handlowe ruszyły z akcjami promocyjnymi, w ramach których klienci mogą nabyć pluszowe zabawki w kształtach owoców i warzyw. „Lidlaki z Ryneczku” można kupić za niecałe 10 zł, maskotki w Biedronce w ramach kolejnej odsłony „Gangu Świeżaków” zdobywa się w zamian za punkty przyznawane za zakupy.
Sieci handlowe należą do czołowych polskich reklamodawców. Największym z nich jest Lidl Polska, który w pierwszym półroczu br. na promocję w telewizji i radiu wydał 65,7 mln zł. Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, na ten sam cel wydał 29,5 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Biedronka i Lidl zmysłowo reklamują desery: Sorbet Mandarynka i lody „Gelatelli Noblissima”