Biedronka wprowadza ekologiczne naczynia i sztućce, w reklamie promuje ofertę na grill (wideo)
W związku ze zbliżającą się „majówką” i rozpoczynającym się sezonem grillowym sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) w nowej kampanii promuje dedykowaną mu ofertę spożywczą. Równolegle wprowadza do sprzedaży ekologiczne naczynia i sztućce.
Specjalne towary na majówkę trafiły do sklepów Biedronka w ramach oferty „Świętuj dzień grilla”. Są to m.in. ekologiczne sztućce, talerze, kubeczki i słomki, a obok nich specjalne propozycje kulinarne (np. kiełbasy, mięsa, przyprawy itp.).
Nowością w ofercie są jednorazowe, biodegradowalne kubki (4,99 zł/opak.), słomki, sztućce czy talerze, wyprodukowane bez wykorzystania nieodnawialnych źródeł energii, takich jak ropa naftowa.
Wykonano je z materiału PLA, uzyskanego z kukurydzy lub z papieru z dodatkiem PLA. Jednorazowe sztućce wyprodukowano z drewna, talerze zaś z pulp trzciny cukrowej lub celulozowej. Cena ekologicznego, 6-osobowego zestawu grillowego, zawierającego talerze i noże z widelcami, to 5,99 zł.
- Dla nas, Polaków, grill to nie tylko okazja do smacznego posiłku na świeżym powietrzu, ale i szansa na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. To także polski sport narodowy, bo wokół grilla toczą się dyskusje na ważne dla Polaków tematy – wśród nich coraz częściej jest też troska o środowisko. Biedronka jako lider rynku również dba o ekologię. Przy okazji oferty grillowej wprowadziliśmy przyjazną dla środowiska linię akcesoriów grillowych. Co więcej, ekotalerze i kubki zapakowane są w folię z PLA, którą po zużyciu również możemy wyrzucić do pojemnika na odpady BIO. Nasze produkty są więc przyjazne środowisku - mówi Joanna Fyałkowska, kupiec w Jeronimo Martins Polska.
Ofertę grillową Biedronki wspiera kampania reklamowa, której głównym elementem jest 30 sek. muzyczny spot „Czas na grill”. Reklama emitowana jest w internecie oraz w wybranych stacjach tv.
Kreacje reklamowe do kampanii Biedronki przygotowuje agencja Duda Polska, media do nich planuje i kupuje dom mediowy Wavemaker (GroupM).
Wprowadzenie biodegradowalnych jednorazowych naczyń przez Biedronkę to kolejny krok firmy w ramach realizacji strategii zrównoważonego rozwoju i działań na rzecz ochrony środowiska. Na początku kwietnia ten detalista zapowiedział redukcję plastiku w opakowaniach marek własnych i wprowadził do swoich sklepów ekotorby.
Biodegradowalne jednorazowe naczynia sprzedawać będzie też Lidl Polska, który podobnie jak Biedronka - tyle, że kilka dni wcześniej - wprowadził je do swojej oferty dedykowanej grillowi.
Na koniec 2018 roku Biedronka miała w Polsce 2900 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Biedronka wprowadza ekologiczne naczynia i sztućce, w reklamie promuje ofertę na grill (wideo)