BeDigital odpowiada za promocję gry "The Invincible"
Starward Industries wybrało krakowską agencję BeDigital do obsługi i planowania mediów dla ich pierwszej gry na podstawie twórczości Stanisława Lema – "The Invincible". Wsparcie promocyjne ma wymiar ogólnoświatowy.
Pierwsza część kampanii miała swój start w połowie października, odbywała się etapami i trwała do początku grudnia. Kolejne odsłony pojawią się w przyszłym roku i będą obecne aż do wydania gry (planowana premiera to 2022 r. – dokładna data jeszcze nie jest znana).
Kampania obejmuje ponad 30 krajów. Działania reklamowe realizowane są w takich mediach, jak Facebook, YouTube, Reddit, Twitter, TikTok, czy Google.
Kampania skierowana jest nie tylko do graczy, ale również do potencjalnych streamerów i influencerów.
Agecja BeDigital odpowiadała również za przeformatowania i dopracowania materiałów reklamowych.
Dołącz do dyskusji: BeDigital odpowiada za promocję gry "The Invincible"