Bebo dla Latynosów
Bebo uruchomiło w poniedziałek wersję swojego serwisuspołecznościowego przeznaczoną dla Latynosów mieszkających w USA.
Należący do AOL portal chce w ten sposób nadrobić dystans dodominujących na rynku serwisów Facebook i MySpace.
"Otwarcie na nowe rynki jest kluczowym filarem naszej strategiiwzrostu. Widzimy wielki potencjał w rosnącej liczbie latynoskichodbiorców w USA. Nasza platforma pozwala użytkownikom nakomunikację z innymi użytkownikami, rozrywką i markami, zarówno wskali globalnej jak i lokalnej" - oświadczyła Nicole Vanderbilt,wiceprezes Bebo International.
Z wewnętrznych danych Bebo wynika, że z jego usług korzystaponad 22 miliony użytkowników, głównie z Wielkiej Brytanii,Irlandii, Polski, Kanady, Australii, Nowej Zelandii i USA.
źródło: InformationWeek
Dołącz do dyskusji: Bebo dla Latynosów