Beata Kozidrak w świątecznym klipie firmy Mattel
Piosenkarka Beata Kozidrak została twarzą świątecznego spotu "Decybele radości" producenta zabawek Mattel (m.in. marek Fisher Price, Barbie i Hot Wheels). Działania przygotowały Coollective i Lemon Sniff.
Spot charakteryzowany jest na eksperyment, który Beata Kozidrak przeprowadza w profesjonalnym studio nagrań, zaaranżowanym w klimacie świątecznym. Piosenkarka, pozostając w reżyserce, sprawdza reakcje maluchów na rozpakowywane prezenty.
„Decybele Radości” to polska odsłona globalnej kampanii „Sound Of Excitement” firmy Mattel, która przedstawia radość dzieci, obdarowanych wymarzoną zabawką.
Klip „Decybele Radości” dostępny jest na platformach Youtube oraz Facebook. Wideo zobaczą także użytkownicy Allegro, na dedykowanej akcji platformie Decybele Radości.
Za koncepcję kreatywną kampanii i jej realizację odpowiada butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych). Produkcją wideo zajęła się grupa Lemon Sniff.
Dołącz do dyskusji: Beata Kozidrak w świątecznym klipie firmy Mattel
Ta artystka zarobiłaby, gdyby nie wirus, nie 120k za tę reklamę, ale 700 k za kilka reklam + trasa koncertowa + sopot, opole, sylwester, dożynki - to grubo ponad 2mln. Jej agent też musi utrzymać dom w Toskanii, więc w sumie ze 4 bańki się należą.
Magazynier w hotelu który stracił pracę w tym roku dostanie 0, ale od 5 lat zarabiał 3100 brutto, więc sobie poradzi.