Beata Bratek dyrektorem marketingu Prasy Krakowskiej
Beata Bratek objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Polskapresse Oddziale Prasa Krakowska, który wydaje m.in. „Dziennik Polski” oraz „Gazetę Krakowską”. Jej zastępcą został Rafał Perłowski.
Bratek odpowiada za działania marketingowe wszystkich produktów Prasy Krakowskiej, w tym marki „Dziennik Polski”, „Gazeta Krakowska” oraz „Nasze Miasto”. W ostatnich latach pełniła funkcję zastępcy dyrektora działu sprzedaży i promocji „Dziennika Polskiego”. Wcześniej w Wydawnictwie Jagiellonia kierowała działem kolportażu oraz działem wydawnictw i sprzedaży.
Rafał Perłowski dotychczas odpowiadał w Prasie Krakowskiej za promocję „Gazety Krakowskiej”.
Nadzór nad całością działań marketingowych oddziału sprawuje członek zarządu Andrzej Wojdyło.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Polskiego” w 2012 roku wyniosła 28 451 egz., zaś „Gazety Krakowskiej” - 22 087 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Beata Bratek dyrektorem marketingu Prasy Krakowskiej