Baza Panoramy Firm w wyszukiwarce NetSprint.pl
Zespoły NetSprinta i Eniro Polska przeanalizowały ponad 50 milionów zapytań Użytkowników w celu wyodrębnienia kilkudziesięciu najpopularniejszych kategorii produktów i usług wyszukiwanych przez Internautów w Sieci. Nowa funkcjonalność ma być odpowiedzią na coraz szybszy wzrost e-commerce w Polsce oraz zwiększenie roli wyszukiwarek w poszukiwaniu produktów przez Internautów.
Jesteśmy przekonani, że Użytkownicy NetSprinta jeszcze chętniej będą korzystać z naszej wyszukiwarki, poszukując atrakcyjnych ofert w Sieci stwierdza Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl sp. z o.o.. Współpraca z Eniro Polska umożliwia nam też lepsze dotarcie do firm z tradycyjnej ekonomii, które zaczynają traktować Internet jako jeden z najważniejszych kanałów komunikacji ze swoimi Klientami.
Pole tekstowe z opisem oferty i linkiem do strony Reklamodawcy powiązane jest ze słowami kluczowymi wpisywanymi przez Internautów i umieszczone powyżej wyników wyszukiwania w prawej kolumnie strony wynikowej. Tego typu reklama charakteryzuje się wysoką skutecznością, ze względu na swój mało agresywny charakter oraz precyzyjne dotarcie do odbiorców zainteresowanych danym produktem.
Inne
Dołącz do dyskusji: Baza Panoramy Firm w wyszukiwarce NetSprint.pl