„Barwy szczęścia” nie dały szans konkurencji. 131,2 mln zł z reklam
Serial „Barwy szczęścia” w sezonie 2014/2015 oglądało 3,76 mln widzów, o 250 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji produkcji pozostała jednak zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 131,21 mln zł.
Emitowane od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05 w TVP2 „Barwy szczęścia” w okresie od 1 września 2014 roku do 11 czerwca 2015 roku, oglądało średnio 3,76 mln osób. Przełożyło się to na 23,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 3 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził on 4,49 mln oglądających.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
03-11-2014 |
4 493 367 |
27,16% |
06-01-2015 |
4 452 783 |
24,47% |
24-02-2015 |
4 451 160 |
26,29% |
Widownia „Barw szczęścia” w porównaniu do poprzedniej serii spadła o 250 tys. osób. W okresie od 2 września 2013 roku do 13 czerwca 2014 roku serial TVP2 oglądało średnio 4,01 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 25,83 proc. i 20,05 proc.
TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła telewizja TVN, nadająca „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 15,59 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (m.in. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 10,01 proc.) i Polsat (filmy fabularne, „Świat według Kiepskich”, „Zdrady” i „Hell’s Kitchen”; 9,75 proc. udziału).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzecie miejsce zajął Polsat, który miał wyższy wynik od Jedynki.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP2 - Barwy szczęścia |
3 755 891 |
23,61% |
17,73% |
TVN |
2 479 959 |
15,59% |
15,60% |
TVP1 |
1 592 928 |
10,01% |
8,74% |
Polsat |
1 551 047 |
9,75% |
13,47% |
Wpływy reklamowe TVP2 wokół „Barw szczęścia” wyniosły 131,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Barwy szczęście” oglądać można w Dwójce od 2007 roku. Kolejny sezon produkcji trafi na antenę stacji we wrześniu br.
Dołącz do dyskusji: „Barwy szczęścia” nie dały szans konkurencji. 131,2 mln zł z reklam