Bartek Kotowicz head of brand development w Semcore
Bartek Kotowicz, członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, dołączył do zespołu agencji SXO Semcore na nowe stanowisko head of brand development.
Semcore rozpoczyna proces rebrandingu, w związku z czym w firmie zostało powołane stanowisko head of brand development, a poszczególne etapy związane z rozwojem marki Semcore przez rebranding, będą przeprowadzane przy dużym wykorzystaniu wewnętrznych zasobów.
Semcore rozpoczyna rebranding
Proces będzie realizowany w oparciu o rzadki model w polskim biznesie - obejmie realizację działań takich jak sprinty strategiczne i projektowe, warsztaty ze środowiskiem branżowym i ekspertami czy pobyty eksploratywne.
"Model będzie wdrażany częściowo in-house i jego realizacja przez Bartka Kotowicza z pozycji eksperta wewnętrznego jest odpowiedzią na ekspansywny rozwój firmy i zmienność otoczenia rynkowego, w którym rebranding będzie urzeczywistniany" - zapowiada w komunikacie agencja.
Bartek Kotowicz to twórca i wieloletni dyrektor agencji brandingu strategicznego Engram. Założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, w ramach którego działa na rzecz polskiego brandingu. Inicjator i współautor Przewodnika Brandingowego. Propagator polskich marek – autor 126 Polskich Marek, inicjatywy, która bada i popularyzuje polskie marki.
Dołącz do dyskusji: Bartek Kotowicz head of brand development w Semcore