Bardzo słaba sprzedaż miesięcznika 'Olivia', 'Dobre Rady' liderem
W czerwcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo"Dobre Rady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" wczerwcu br. wyniosła 507 679 egz. (wzrost o 8 proc.) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości491 664 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.), ana pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 401 329 egz.(wzrost o 1 proc.).
czerwiec | ||
Wirtualnemedia.pl | 2009 | 2008 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
DobreRady | 507 679 | 468 978 |
Kobieta i Życie | 491 664 | - |
ŚwiatKobiety | 401 329 | 399 725 |
Poradnik Domowy | 382 476 | 388 021 |
Claudia | 262 783 | 332 789 |
Olivia | 190 526 | 257 335 |
Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Olivia" (w dół o 22 proc.).
2009 | ||
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | maj |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
DobreRady | 507 679 | 480 204 |
Kobieta i Życie | 491 664 | 543 272 |
ŚwiatKobiety | 401 329 | 468 745 |
Poradnik Domowy | 382 476 | 375 980 |
Claudia | 262 783 | 272 999 |
Olivia | 190 526 | 245 865 |
Dołącz do dyskusji: Bardzo słaba sprzedaż miesięcznika 'Olivia', 'Dobre Rady' liderem